Biznes bez reklamy – da się?

0
97
Rate this post

Biznes bez reklamy nie ma sensu. Jeśli decydujemy się na własną działalność, nadrzędną potrzebą będzie posiadanie reklamy i możliwość pokazania swoich produktów szerokiemu gronu odbiorców. Nie ma co liczyć, że przyjdą sami – a jeśli nawet to zyski z ich odwiedzin będą na tyle nikłe, że nie pozwolą nawet na utrzymanie się w branży. Dlatego jeśli biznes – to reklama. Nie ma innej możliwości. Jeśli nie stać nas na profesjonalną reklamę na billboardzie czy samochodzie, postarajmy się chociaż o bannery w internecie i rozsławienie swojego fanpage na facebooku. Inaczej się nie da. Im więcej osób nas zobaczy, tym więcej skorzysta z naszych usług i da nam coraz większe zyski. Nie ma co liczyć na magię poczty pantoflowej, gdy na naszą firmę trudno trafić nawet przypadkiem. Takie są prawa rynku i nie można się z nimi nie zgodzić, trzeba ulec i patrzyć, jak zwiększają się cyfry na naszym koncie. Inwestycja w reklamę zawsze jest opłacalna, co więcej – jest niezbędna i każdy, kto twierdzi inaczej, nie zna się na biznesie.